niedziela, 29 grudnia 2013

Wędkowanie potrafi wciągać!

Gdyby jakiś czas temu ktoś powiedział mi, że moim hobby będzie łowienie ryb, na pewno zaczęłabym się śmiać, a jednak – sama przekonałam się, że łowienie ryb to fajna sprawa. Nareszcie odkryłam, dlaczego wędkarze uwielbiają zrywać się z łóżek nad ranem i tkwić w lodowatej łódce – wypływając na jezioro nic nie jest w stanie nam przeszkodzić, nie ma smartfonów, tabletów, ani debilnych reklam. Czekam na kolejny weekend żeby wyjechać z miasta i spędzić poranek wędkując, jednak wcześniej muszę kupić dobry sprzęt, na przykład taki jak tu: Sklep flyfishinzm.pl. Nowa wędka będzie również dobrym prezentem dla mojego mojego partnera – za kilka dni jego urodziny, co sprawi większą przyjemność miłośnikowi wędkowania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz