poniedziałek, 25 listopada 2013

Pracownica na pełny etat – wyzwanie wielu matek.

Wiele kobiet stara się łączyć rolę mamy i pracownicy z przeróżnych przyczyn: część z nas nie ma innego wyboru, inne po prostu lubią pracować i nie czują potrzeby, aby się zwalniać, nawet krótko po rozwiązaniu – niestety tego typu sytuacja staje się przyczyną długiego szukania najlepszej placówki, która zajmie się naszym dzieckiem gdy jesteśmy w pracy. Rozumiem jakie to trudne z mojego własnego doświadczenia – jestem mamą 2-letniego dziecka i pracuję w pełnym wymiarze godzin – wiele godzin zajęło mi poszukiwanie najlepszego rozwiązania, jednak ostatecznie zdecydowałam się na wysłanie mojej pociechy do klubu malucha. Taki klub to świetne wyjście dla zapracowanych rodziców – dziecko jest bezpieczne, gdy mama i tata są poza domem, a jednocześnie bardzo dobrze się bawi, poznaje inne dzieci, ale również uczy nowych umiejętności. Zainteresowanych takim rozwiazaniem, zapraszam tu: przedszkole-jezyki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz